Saturday 22 October 2011

Jumaat yg lalu,,,

Salam semua.. 
Nak tahu apa yg terjadi dgn jumaat lalu..?? hehe.. 
My lecturer dtg pantau seperti yg dijanjikan..
Perasaan pada awalnya, nervous, seram sejuk je,,
Nk tahu siapa dtg..? Tn Haji Ismail b Yusoff,
Bekas koordinator aku dulu.. skrg da x jd koordinator lg dah.. hehe..
As usual, pagi2 jumaat je ada tazkirah pagi utk kakitgn syarikat..
Tp pg tu lme gle pulak.. lps tazkirah MD sebok nk berucap so dgr jela..
Nk dkat kul 9 barulah settle.. Penat kaki aku berdiri.. huhu..
Baru je on komputer, xlme lps tue da dpt pggilan dr Tn Haji..
Aku igtkn baru sampai tol ke, last2 dye ckp da smpi parking lot...
Cpt gle kn..? haha.. Mahu tak gelabah aku...
Pastue kakak receptionist call meja ak ckp lec aku da smpi...
Dgn penuh rasa gementar, aku pon turun la menyambut kdtgn lec aku..
Wow... baju taknak same kaler pulak kn..?? hahaha..
Aku bwk lecturer aku naik atas, gelabah pulak penyelia aku..
Kami berjumpa di Board Room.. Hai aku time tue mmg Allah jela yg tahu..
Kami borak bertiga.. Sempoi habis Tn Hj, termasuk pnyelia aku..
Byk tergelak je tahu..?? haha.. so aku pon sempoi la wat cam membe borak2 sume.. hahaha..
Pas da borak2 ber3, aku berborak ber2 pulak.. 
Tn haji nk jmpe aku personal,, mntak buku log.. Oppss.. Mati la aku.. haha..
Pegi amik buku log aku kat penyelia aku, glabah penyelia aku cop by page, Haha..
Ktorg same2 buat kje gle sbnarnye.. hehehe..
Bulan 10 punya aku tak update lg.. hehe.. So tawakal jela..
Tn Haji tny aku, mana bulan 10 punya...
Sehabis baik aku goreng.. Seb bek Tn Haji cool je.., hehehehe.. Seronok..
Allah bantu lg.. Syukur gle2..
Antara komen tn hj yg aku igt.. " Sy gembira tgk awk gembira kat sini.. " haha..
Mmg cool abes la.. Aku masuk ofis tergelak2 je..
Pelik akk2 ofis nie tgk aku.. hahaha..
Aku rasa aku telah lulus dgn cemerlangnya.. Bajet gle kn..?
Ppe hal pon aku lega sbb da selesai dah sumenya..
Tak lama lg pon dah nk abes praktikal. Tinggal nk wat report je.. Then submit..
Akan Tamat sem 5 cuti semggu, masuk sem 6..
Sekejap je kn..? Tahu2 dah nk abes da,.
Adakah aku akn smbung degree...? Or aku just dok umah tggu STP..??  huhu InsyaAllah aku telah rancang, tp, perancangan Allah kn yg terbaik.. I'll follow da flow.. =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...