Monday 3 September 2012

JUMPE RETISSS..!

Harini aku semangat betul nak update blog je.. haha.
Nak bgtahu cikit haritu aku jumpe retiss. hehe.

Last thursday, aku dikunjungi oleh 2 org yg memang aku sgt2 nantikan kehadirannya,
Mr Basil Safwan n his sister, Fatin Amanina..
Actually cam mengharapkan mereka 1 family dtg raya, tp hny mereka ber2 je free..
Itupun dah rasa bersyukur sgt2.. Alhamdulillah..
Cuma x dpt jumpe si kecik tu,..Farah Widad.. Haritu masa puasa jumpe kejap je..
Seronok tgk keletah dia... haha.. Rinduu maa.. :(

Saya masak x special pon on dat day sbb dorg mule2 mcm x jd dtg..
Last minit confirm, so masak apa yg ada ajelah..hehe.. Spageti carbonara..
Sangat seronok menerima kehadiran mereka..
Mama lah yg paling seronok.. Excited betul dia.. haha..
Yela, mana x nye.. Best fren dia nak dtg.. haha.. Untung la kan..?? haha..

Then after solat zuhur, ktorg pergi umah retis yg dikatakan tu.. hehe..
Kat area2 Nilai ni jugak.. hehe..
Actually g rumah kak Assila,, Abg beliau, Ammar Hamdan seorang penyanyi nasyid yg baru nak mencipta nama, hehe..
Meriah sungguh di rumah mereka..
Bila Si Wanie dgn si Assila ni brgabung, memang meletupp la.. haha..
Family kak Assila pulak jenis happening.. Yeahh like my family jugak masa dulu2.. huhu.

Sudah puas bersembang n snap2 dgn artis, kami pun bertolak ke putrajaya pulak.. hehe.
Rumah Pakcik Mr Basil n Fatin.. kat Precint 9..
Oleh kerana aku baru je pergi Putrajaya, so mcm igt2 la jugak jalannye..
tp senang je nak pegi.. Alhamdulillah sekejap je sampai dah.. x sesat pon..
Lagi 1 rumah yg happening jugak..
Pakcik mereka sgt2 sporting.. like my cousin2 yg da beso2 tu.. haha..
Alhamdulillah, selesa jugak nk berborak pdhal awal2 tu cam segan jugak.. Lulus..! haha.

Around 6.30p.m brgerak pulang ke Nilai..
Trsangkut dlm kesesakan kat dengkil mghala Salak Tinggi.. Orang balik keje kan..?
Then sampai Nilai dlm kul 8 camtu, terus kejar maghrib..
Berat melepaskn mereka pergi..
Mama sempat ajak dorang tido rumah..?? ok.. Ini pelik..
Igt senang mama nak ajak tido rumah..? haha..
Serius menahan sebak.. Sekejapnye jumpe.. :( Papepon  bersyukur sgt2 sebab diberi kesempatan utk beraya bersama2.. Thanx a lot to both of u..

Really enjoy da journey.. Alhamdulillah..
Thank You Allah.. 

Nampak x retiss tu..? yang duduk depan pakai baju hitam hehe.. Ammar Hamdan  namanya..

Kami dah kekenyangan.. hehe.. hepy je..

Rajin betul org amik gambar kami kan..? haha

Fatin + saya + kak cla.

Fatin Amanina dgn saya.. time ni kat putrajaya.. Cantik kan cik Fatin..?
Orangnye manis.. Sopan je.. hehe.. 

Praise be to Allah.. Memori yg sgt indah.. 


Hope dapat jumpe lagi lepas ni.. insyaAllah eratkan ukhuwwah.. Fatin.. seronok keluar dgn kamu.. Nak keluar dengan kamu lagi boleh..? Kita jalan2 Seremban pulak nak..? hehe.. Hope to see u someday.. Miss u.

3 comments:

  1. bila nak raya umah aku lak..?? jumpe retis gak nie..ahahha

    ReplyDelete
  2. Haha.. rumah ko..? tunggu aku ada lesen dulu ye..? hihihi..

    ReplyDelete
  3. wah...cepat2 la ade lesen..ahahahha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...