Friday 7 September 2012

TERKILAN.. :(

Assalamualaikum..w.b.t.

Yes.. Terkilan.. ada 1 benda yang buat aku rasa terkilan..
Actually, kelmarin aku ke Melaka, pulang ke kampus untuk buat clearance.
Masa nak buat clearance tu, aku pergi mintak cop kat library.. 
Tiba2 abg kat library tu tanya aku.. "Adik ni dah habis blaja ke belum..?" "Kenapa status adik dalam sistem masih pelajar aktif..?" 
Seriuss..? Sangat2 terkejut.. Now i know sebab apa aku x dpt degree.. Sedih kan...?
Bila aku refer balik kat HEA, dia ckp status aku dah clear. Means status aku = pelajar tidak aktif..??
Mana satu ni..? aku dah pening..

Xpelah.. Allah tahu apa yang terbaik untuk hambaNya..
Mungkin, aku kena duduk rumah, take care of my parents ni adalah yang terbaik kan...?
So aku terima dgn redha.. InsyaAllah, aku yakin, berbakti pada kedua ibu bapa ni xde ruginya malahan byk manfaatnya..
Mungkin aku tak berjaya nak sambung degree untuk kalini, tapi akan ada kejayaan lain yang akan menunggu kan..? Who knows..? Amiinn..

Untuk all my frens yg dapat continue degree, congratulations to all of you..
Fratellos ramai yang dpat KBM n sorg kat segamat n sorang lagi kat puncak perdana.. take care.. :)
To others, ada yg dapat kelantan n ada yang dpat kedah.. tahniah jugak..
Jaga diri baik2 semasa di perantauan okeyh...?
Wish u all da best.. Moga Allah redha dalam apa sahaja yg kamu lakukan.. insyaAllah.. 


Nampaknya, aku akan kehilangan teman untuk berkongsi cerita.. Segala suka dan duka yang selalu kita kongsikan bersama. Sebabnya kamu dah mula busy.. But its ok, i understand..
Moga2 kasih & syg dari Allah x pernah jauh dari diri ini agar diri ini sentiasa terasa berteman dalam setiap ketika.. Amiinn..
:'(


3 comments:

  1. insyaAllah kawan ada hikmahnye... just smile n go on with ur mission.. good luck

    ReplyDelete
  2. yep kawan.. thank.. :)gudluck to you too.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...