Saturday 26 May 2012

SENTAPPP...!!

Seriously sentap gle..
Bila rasa diri ni mcm x guna langsung utk sesiapa..
Honestly lme gle pendam dah prasaan nie...
Kalau dulu saya selalu tahu apa yg org lain x tahu..
Tapi sekarang.. 
Saya akan tahu last minit or benda tu dah lepas..
Kenapa ye..??
Even org yang saya pernah rapat dlm family awk pon x bgtaw ppe..
Memang saya ni x wujud lagi ke..??
Perlu ke saya terus diam..??
Terus menjadi tunggul untuk awak..??
Mungkin kan..??
Mungkin saya dah x layak lagi nak jadi kawan, sahabat ataupun teman awak kn..?
Takpelah kalau mcmtu..
Terima kasih.. 

1 comment:

  1. bersabar buddy.=) walaupon tunggul untuk org lain..tapi Allah tetap angap kita sebgai hambanye..janji Allah itu benar..semoga kau diberi masa untuk kembali tenang..insyaAllah...ini masanya merapatkan diri lagi dengan Allah..gunakan kesempatan ini..=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...