Wednesday 3 September 2014

HEARTLESS

Assalamualaikum..

Sory lama dah tak update..
I am too busy.. tak sempat nk tgk blog..
Balik kerja kena buat kerja rumah then dah penat terus tidur.

Heartless..
Aku dah start heartless..
Sebab aku dah penat sangat untuk bersedih.. sakit hati dan kecewa..
Aku dah malas untuk menangis lagi..
Keadaan dah memaksa aku untuk heartless.. i am so sorry..

Sekarang aku berazam nk jadi seorang yg berjiwa kental.
Seorang yg mampu berdikari..
Macam seorang senior aku dulu..
Kak Junainh Abdul Ghani namanya.. selama aku mengenali dia macam tak pernah je rasanya tgk dia menangis.
Dia seorang yg punyai senyuman yg manis.
Sentiasa optimis..
Sampaikan kitorang nak buat prank kat dia untuk dia menangis pon dia stil tak menangis..
Wanita yg sangat kental.

So sekarang pedulikan apa org nak cakap..
Utamakan pandangan Allah pada kita.
Apa2 kritikan ambil sebagai iktibar dan cabaran untuk majukan diri..
Segala pujian kena kita syukuri.. mudah2an istiqamah dengan kebaikan itu.. Aminn

Untuk awak.. saya minta maaf atas ketelanjuran kata2 saya..
Sebab saya dah start heartless..
Terlampau banyak ujian yg Allah beri pada kita.. kpd saya..
Saya perlukan ruang untuk muhasabah balik diri sy..
Mudah2an ada jalan lebih baik untuk kita..
InsyaAllah..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...