Friday 15 May 2015

Kawan oh Kawan

Kawan..
Harini mungkin hari terakhir kau kat sini utk bulan ni.
So next month baru kau dtg balik kan..?
So mlm tadi aku doa.. harap sgt dpt jumpa kau even sekejap.
Allah bagi aku mimpi kau mlm tadi.
Untuk kali kedua utk minggu ni.
Aku tak tahu knp.. dan aku risau.
Tak pernah aku mimpi org yg sama berturut2..
Alhamdulillah. Pagi tadi even sekejap kau muncul.
Tapi kau nampak lain..
Tak mesra mcm selalu..
Kau nampak sugul. Tak ceria.
Aku tak tahu kenapa.

Kawan..
aku risau..
Aku harap kau ok..
Jujur hati aku tak sedap.

Kawan.
Tiap2 malam aku doa supaya Allah jaga kau..
Sebab aku ni kawan kau yg tak mampu nk jaga kau.
Aku ni kawan yang tak tahu apa yang kau tempuh..

Kawan..
 terima kasih sebab dtg kejap tadi.
Aku rasa nak menangis sangat bila nampak kau..
Sebab aku sayang kau kawan.
Dan bila aku nampak kau lain macam.
Aku rasa macam tak sedap hati sangat.

Kawan..
Aku mintak maaf kalau aku ada buat salah.
Aku selalu harap kau baik2 kat sana.
Tolong jaga diri utk insan2 yg sayangkan kau..
Ingat tau..

Kerja baik2 kawan..
Jaga berkat rezeki..
InsyaAllah rezeki kau akan sentiasa cukup utk kau dan org lain.

Kawan.
Rindu nak lepak dengan kau.
Rindu nak bagi kau makan macam2.
Rindu nak bebel dgn kau..
Kawan.. aku rindu kau..
Tolong jadi kawan aku sampai bila2 tau..!

Last word utk kau..
"Barang yang lepas jangan dikenang.. yang di depan mata sentiasalah dalam ingatan"
Aku tak tahu sebab apa nak bagi word ni kat kau.
Tapi aku suka sebab prince charming idaman malaya yg sebut words ni.. si adi putra tu.. haha.
Just to share bnda yg aku suka je..

Take care kawan.
Suka hatilah kau nak baca ke tak ..
okay..!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...