Tuesday 12 June 2012

PERASAAN..

Saya gembira melihat awak gembira walaupun awak tak pernah tahu saya terus mendoakn yang awak akan terus menikmati kegembiraan itu..
Saya sedih bila melihat awak sedih walaupun awak tak pernah cerita perasaan sedih awak pada saya.. Tapi saya tetap akan mendoakn awak diberi kekuatan untuk menghadapi kesedihan itu..
Saya risau melihat awak dalam kesusahan walaupun awak tak pernah pamerkan kesusahan itu.. Tapi saya tetap terus mendoakan agar Allah permudahkan segala kesusahan awak itu..
Saya terharu melihat awak berjaya walaupun ketika itu saya gagal tapi saya tak pernah cemburukan kejayaan awak malah rasa lebih bersyukur atas kejayaan awak dan kegagalan saya..
Saya tahu apa yang awak pendamkan walaupun awak tak pernah peduli tentang saya jauh sekali untuk berkongsi tentang perasaan awak pada saya..

Walau apapun pandangan awak terhadap saya, saya tidak peduli..
CUMA..
Saya nak awak tahu, saya tetap mendoakan kejayaan awak dunia & akhirat kerana awak juga merupakan salah seorang dari sahabat yang saya sayang..
Saya tahu awak tak pernah menganggap saya sebagai sahabat kerana kita tidak tak pernah rapat..
Saya nak awak tahu yang saya akan tetap bersedia untuk menjadi sahabat awak sampai bila-bila..

Specially dedicated to.. F.A

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...