Monday 9 July 2012

NOVELS ^___^





Assalamualaikum...

Korang minat ke bce novel..? Spe faveret author korg..? faveret publisher..? hehe..
Actually nak cerita.. 
Last Friday, i went to SACC (Shah Alam Convention Centre). Ada book fair..
Lama dah nak pegi book fair..
Hari tu nak pegi bookfair kat PWTC x kesampaian sbb ada date kat hospital.. hehe..
Ok2.. Aku pegi dgn besties aku.. Fifa n Atika..
Aku dgn konfidennye redah je jalan, Alhamdulillah x sesat..
Smpai2 sne, my besties tu dgn smgtnye menuju ke booth "i am lejen"..
Aku trpinga2.. Amende tu..? Buku2 dia cte pasal ape tu..?? Nampak sgt x ikuti perkembangan semasa.. 
So aku tggu je besties aku tu plih buku, tp aku x sentuh pun buku2 kat situ.. hehe
Nmpak sgt x interested kn... ? 
Ble dah rse borink. aku pon jln sorg2, cari buku yg aku cari..
Last2 jumpe gak buku tu.. Niat nak beli 1 buku je..
Tp bila dah ada offer, mmg nafsu nk beli tu naik mendadak secara tiba2.. haha..
Rasa mcm nk beli semua je, Tp aku pilih 3 buah buku yg terbaik.. hehe.. bajett xde maaa..
Nak tahu buku apakah yg telah menjerat hatiku ini..?? 
Tadaaaaaa..
  
Ni buku utama yang aku cari.. hehe..  Spe penah baca..?? angkat tangann.!!
Ni second book yg menambat ati.. hehe..
Actually nak beli lagi buku Hilal Asyraf tu.. byk gle kot.. Tapi terpandang buku yang ni..
Igtkn novel cinta, tapi bila pandang nama penulis, "Fatimah Syarha" i think i need to buy.. 
So far hasil tulisan ustazah ni memang menarik..


So itulah novel2 yang telah kubeli.. Amacam..?? Sorry to say, saya memang baca novel2 cinta jiwang2 ni tapi kalau nak beli tu mmg harapanlah.. heehe...Bukan apa, bila nak berbelanja, cth nak beli buku, i prefer beli buku2 yg agk ilmiah.. Almaklumlah duit tak berlebih sgt kn..?? So nak belanja kena berpada2.. :)So kalau nak beli novel, i'll choose novel yg memberi manfaat dunia n akhirat,, insyaAllah..So da setle shopping buku, dgn segeranya kami bertolak pulang, Wish to meet him on dat day but, Allah knows more rite..?Just be tough n calm.. You will see him later.. InsyaAllah.. So Chillllll ^_______^..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...