Monday 28 March 2016

UNTITLED

Assalamualaikumm.

Lama tak update blog..
Harini nk cerita sesuatu yg dah buat aku rse sedih..

Sejak aku kenal rapat dgn I.I, aku tak tahu kenapa aku rasa ada sesuatu pd dia yang buat aku tenang sangat.
Memang.. kadang2 cakap dengan dia memang menyakitkan hati..
Sebab dia suka bahan orang. Tambah2 kalau ada buah hati dia Mr.Z. Lagi la galak membahan..
Tapi aku dah biasa kne bahan. Wat lek je.

So apa yang buat aku sedih..?
Actually, past few weeks, I went to melaka with them..
A day after, dapat plak news psal ayah I.I meninggal.
At that time aku rse sedih sgt.. Rasa mcm ayah aku yg pergi.
Dan aku rasa ralat sebab ktorang baru je balik dr Melaka n tetba dapat berita sedih.

Aku bersyukur sbb arwah ayah I.I tak pergi masa kami kat melaka.
Lepas dpt news, immediately aku menangis.. I dont know why.
Mama yg tenangkan aku..

Sebabtu aku nekad utk ada tiap malam I.I buat tahlil..
Aku lebih utamakan friendship dr prasaan hati aku kat dia..

Baru2 ni aku bce status wasapp dia..
Macam kehilangan seseorang yang dia sangat sayang.. Dan I guess orang itu perempuan.. "Tenanglah di sana diariku"
Yeah.. you might love somebody else.. n I dont know whom.
I.I I know u r sad right now.
Nak sangat tahu apa yang terjadi tapi aku tahu aku bukan siapa2 untuk tahu semua tu.
Even ko tak cerita apa2, but I noe ko tgh sedih.
Even sejak arwah ayah ko meninggal pon aku tak pernah nak happy lagi..

I.I.. ko nak taw tak?
Setiap kali lepas solat aku doakan moga ko diberikan kekuatan..
Moga Allah permudahkan urusan ko dunia dan akhirat..
Aku harap kau tabah.. teruskn hidup dan mencari bekalan utk hidup di akhirat nanti.. inshaaAllah.

Aku tak sedih kalau prasaan aku ni kau abaikan.
Sebab benda yang paling buat aku sedih bila tgk ko sedih.
Speedy recover I.I..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...