Saturday 10 December 2016

WEDDING BFF

Assalamualaikum.

Lama tak update story. Bila dah masuk bulan 12 ni memang musim orang kawen kan?
So kita cerita pasal org kawen okay..?

Special entry for you my dear friend.

Nazatul Zulaika Binti Suhaimi. 
Kita jumpa kat lendu. Sama2 geng dlm JPM kan, Kita sama level kat blok.
Apa yg buat kita rapat? Tak silap sbb kita sama2 ko-ko. 
Sampai satu masa, kau pernah tumpang tido kat bilik aku, sekatil n sebantal dgn aku.
Masa tu tak igt sgt sebab apa. hehe
Start dari tu kita rapat.

Tahniah sebab dah melengkapkan separuh dari iman.
Kau dah pegang kunci syurga Naz. 
Kau dah selamat bernikah dengan lelaki yg berjaya tawan hati kau.
Bukan senang nk tawan hati kau kan..? Berani betul dia. hahaha

Aku doakan lepasni kau dipermudahkan segala urusan dalam rumahtangga.
Sejujurnya aku happy sgt sebab dah ada orang yang jaga kau.
I know he loves you so much naz.
Jangan degil2 lagi okay. Kena sopan2 sikit. hehehe
Tak boleh da buat macam kau dengan aku dulu. Nak ganas2 bagai.
Kalau jumpa aku ganas2 takpe, Dengan suami kena layan dengan kasih sayang okayy.. hahaha

Aku nak mohon ampun dan maaf sebab tak mampu nak tunaikan hajat kau utk aku jd pengapit.
Sebabtu aku usahakan jugak untuk balik Nilai, atleast boleh hadir kat majlis kau.
Alhamdulillah syukur tengok kau happy.
Jangan sedih2 lagi k? 
Aku percaya mr suami boleh jaga kau dengan baik.

Semoga menjadi isteri solehah untuk suami tercinta.
Selamat menempuh alam rumahtangga.
Semoga kekal hingga hujung nyawa seterusnya ke syurga.
Aku sayang kau Nazatul Zulaika.

SELAMAT PENGANTIN BARU..!!!!

Jom belanja gambar pengantin n mini reunion geng JPM.
Seriusly rindu dah bertandang kembali.








p/s : 
Doakan aku pulak ye naz. InshaaAllah sedang mencari. Kalau ada jumpa sesape boleh la nak htr resume kat aku. hehehehehe.. Guraw je.
Apa2pun, kau akan tetap jadi sahabat aku sampai bila2. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...