Thursday 2 June 2011

BARU...!!! BARU...!!!!

Assalamualaikum semua... :) 

Apa yang baru..???
 hehe ak bru buat blog nie.. Tringin plak nk berBLOG.. Motif utamanya sbb sng nk isi buku log praktikal aku.. memandangkan hari2 aku on9.. kn..? so klu lpe nk fill in my daily activities kat dlm bku log, ak rjuk blog je la kot.. atleast aku taw ap yg aku buat everyday.. Hmmm.. 

Apa lagi BARU...?? 
Baru dapat tempat praktikal.. semua membe ak dah stat praktikal, aku sorg je xstart lg sbb ada masalah sikit.. mule2 mcm dah nk gve up tp syukurlah Allah bantu.. So aku dah dapat baca hikmah sebenarnya.. so lapangkan dada n get ready to start untuk praktikal nex week.. Di mana..?

Tempat BARU juga utk aku..
Di INGRESS Engineering Sdn Bhd.. X sampai 5 minit dari rumah aku.. Rsau + nervous.. cmne la bos aku nanti, apalah keje aku nanti...?? Punchcard pkul 8 okey.. :) Wish me luck friends.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...