Wednesday 15 June 2011

HARI YG BESSSSTTTTT.. !!!

Hari nie awal2 pg lg aku rse hati berbunga2 je.. hehe.. xtaw la npe.. Msok Ofis je senyuman dah sedia terukir utk semua.. huhu.. Buat kje senyum sorg2.. Ceria je rse.. Knpa ye..? haha.. Seawal pagi hphone dh berbunyi.. Ku sangka dari dia..?? Tp salah.. Dari seorg kakak yg amat kurindui.. Msgny berbunyi, "akk jadi pegi sbtu nie.." X henti2 aku mengucap syukur.. Alhamdulillah.. Tercapai jugak impian aku nak balik lendu tgk family kat sane.. Rnduny..Fmly..? JPM lahh.. Fmly no. 2 <stakat nie> hehe.. So aku xperlu nk nek bas sorg2.. huhu.. Just really hope to see my sister kak Fathin.. katany ada kem jumaat smpi ahad nie.. seyes nak ngesh.. Nk jumpa akk.. Rndu x tertahan lg.. Moga ad rzki..


Then x taw la tetbe harini ak cam aktif kat ofis.. Slalunya pasif, pendiam,, Akhirnya aku brani gak borak dgn kak leya yg dok sblah aku dlm ofis.. Pemalu lah konon.. Td ada sorg akk msok, cuti bersalin dah abes.. Sempoi gle akk tue.. Peramah.. Aku pon ngam jela.. borak punya borak.. Aku siap boleh gelak2 dlm ofis.. Ke hulu, ke hilir.. hehe.. Happening gle ofis td.. BEZZ.. Kje pon ak kurg harini.. byk lepak smpi boleh terlelap jap.. haha.. Malu je kak leya pasan aku tdo.. Kui3.. Sorii ye bos sbb curi2 tdo.. hehe.. Syokknya harini.. Syukran Ya Allah krn melapangkan dadaku hari ini.. Moga nikmat ini bukan pnyebab utk aku menjauhiMu tp moga ujian ini mendkatkan lagi aku kpdMu.. Ameen.. :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...