Sunday 12 June 2011

BUNGA-BUNGA CINTA

Tue dia tajuk lagu... Lagu yg wajib aku dgr hari-hari.. Korang pernah dgr x..? Bukan lagu Misha Omar ke eyh.. Lagu tue aku dgr time tgk cte DALAM MIHRAB CINTA... Korg pernah tgk..? Bg aku cte tue quite interesting la.. Moral of da story yg aku dpt, emmm bila kita lakukan se1 kerana Allah, mgharapkan redha dan rahmat serta keampunan Allah, insyaAllah Allah akn slalu ad dsmping kita.. Biar mcm mne pon ujian yg kita tempuh, itu sekadar ujian yg mana Allah nk tgk kekuatan hati kte terhdapNYA.. So jgn mudah menyerah kalah.. Sesungguhnya Allah dah janjikan kebahagiaan yang kita sdri xkan pernah jangka asal kita sntsa yakin dgn Allah dan harungi segala ujianNya dgn penuh sabar.. :) <remember dat wahai diri>

Tak pernah terlintas di benakku
Saat pertama kita bertemu
Sesuatu yang indah tumbuh dalam gundah
Harum dan merekah..

Tulus hatimu buka mataku
Tegar jiwamu hapus raguku
Membuncah di hati harapan nan suci
Menyatukan janji

Bunga bunga cinta indah bersemi
Di antara harap pinta padanya
Tuhan kabulkanlah cinta di hati 
Berpadu indah dalam mihrab cinta.

Membuncah di hati harapan nan suci 
Dalam mihrab cinta..

1st time aku dgr lagu nie mmg mengalir air mata., Nie hati tgh resah, lagilah meraung.. Waaa... Dah2.. Lek2... Tggu jwpan dari Allah k..? Jgn putus asa ye wanie syg.. Usaha lg.. 

*Untuk kamu, saya x jumpa lagi jawapannya.. Diharap bersabar dgn ujian Allah nie ye..
Innallahamaassobirin...   

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...