Wednesday 15 April 2015

Hmmm.. Tak Tahulah...

Mengenali orang yang kita tidak tahu latar belakang mmg susah.. Rasa mcm misteri sangat dgn aku yg berniat utk tahu macam2..

Today is one of my fren punya birthday.. supposely la kan..? Sepertimana yg dah diberitahu.. Sbb aku pon tak tahulah bila d.o.b dia yg sebenar..  so im decided to give something kat dia..

Aku mmg tak kenal dia..so tak tahu apa yg dia suka.. Based from the experience aku tahu dia suka mkn petai n makan pedas.. so aku dgn gigih meredah hujan kat pasar malam kat rumah aku mlm tadi.. just nak beli udang n petai.. konon nak buat sambal..

Rasa mengantuk yg amat sgt masa tgh buat sambal tu.. Yela selalu pukul 9 lebih dah tido dah ni pukul 11 still masak lagi..? Tapi sebab dah niat nk bagi aku teruskn..huhu..

Dengan penuh bersemangat aku wish dia pagi tadi.. sambil bagi sambal petai tu.. Dia sambut dgn muka yang penuh selamba dan ckp harini bukan birthday dia.. okey.. aku tak tahu either dia ckp betul ke tak.. sbb muka dia takde reaksi terkejut or happy.. muka rilek giler.. n aku rasa mcm nak tonyoh2 je muka dia time tu..

Harini dia slalu sgt la pulak lepak kat kedai n aku rse mcm tak tenteram.. aku rasa berdebar.. rasa mcm nak menangis n bercampur baur.. sedih.. malu.. segan.. geram.. entah lah.. at last aku menangis jugak masa lps solat zuhur n asar tadi..  rasa mcm dia tak happy dgn apa yg aku buat.. n aku dah jadi serba salah sgt..

N tibe2 lps asar tadi tiba2 rasa mcm menyesal yg amat sgt mcm aku ni baru lepas buat salah yg besar.. hahaha.. entah la.. hati tak sedap.. firasat aku selalu betul but I dont noe at this time apa yg aku rasa tu betul ke tak..

Jujur aku bertawakkal je .. at this time mmg aku rindukn murni.. yg selalu tenangkn aku if aku ada mslah hati dan akal fikiran ni.. rindukan fratello yg selalu support aku.. huhu.. Mohon Allah tenangkn hati yg gundah gulana ni.. Amiinn.. insyaAllah

Papepun to my fren.. kawan yg paling sempoi.. . Muhammad Aidil.. Selamat Hari Lahir.. Semoga pjg umur n dimurahkan rezeki Selalu.. Semoga terus menjadi insan yg baik hati.. Rendah diri dan menghormati org lain.. Moga bertambah ketaatan dlam pertambahan usia..
AMIINNN..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...