Thursday 16 April 2015

LEGA

Assalam..

Harini rasa macam tenang sangat..
Hati yg gundah semalam dah jadi tenang.. Hati yang gelisah dah tenteram.. Tangisan pon dah reda. Dari geram dah boleh tersenyum..

Betullah.. segala instinct yg xsedap tu mmg berkait dgn apa yg dah berlaku semalam.. Mungkin semalam aku terasa malu yang amat sangat.. Malu dgn dia.. Malu dengan Allah.. Seriusly semalam rasanya mcm teruknyaa perangai.. Tak padan dgn sikap org berhijab..

Itulah manusia.. Selagi hidup akan diuji.. mujur aku cpt tersedar.. dan aku sangat bersyukur sangat dapat kawan macam dia.. Segala pengakuan dia.. Segala apa yg dia sampaikan buat aku rasa tenang.. Buat aku rasa masih dihormati walau tak sebaik mana pun diri ni.. Yang pasti aku tahu hati dia sangat baik..

Masih ikhlas nak berkawan.. Alhamdulillah.. Harap sgt dapat jadi kawan dan sahabat yang terbaik utk dia..

Thanks.. Im trying to improve myself and treat you as well as my fren..

May Allah always bless you my friend.
Thanks for everything..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...